nielsenwieke.reismee.nl

Wist u dat...

Wist u dat:

- We in 6 maanden tijd in 5 werelddelen zijn geweest;

- We heirbij 13 landen hebben bezocht;

- We 28x hebben gevlogen (inclusief een helicopter, een luchtballon en een vliegtuig waar we uit zijn gesprongen);

- We in 44 vaartuigen hebben gezeten;

- We in ontelbaar bussen hebben gezeten;

- We op heel veel verschillende plekken hebben geslapen zoals dormrooms, guesthouses, hotels, tenten, resorts, bussen, de overlandtruck, onze Nieuw-Zeelandse Happy Camper en ook op vliegvelden en boten;

- Niels 181 verschillende biertjes op heeft en welgeteld 2 alcoholvrije dagen heeft gehad;

- Dat deze twee alcoholvrije dagen noodgedwongen waren, omdat er geen bier te krijgen was;

- We ontelbaar veel vogels, vissen en wilde beesten hebben gezien;

- We 24/7 bij elkaar waren en heel veel van elkaar en onszelf te weten zijn gekomen;

- We hierdoor alleen nog maar meer van elkaar zijn gaan houden;

- We onze vrienden en familie stiekem best gemist hebben en het ook wel fijn vinden om weer thuis te zijn;

- We een geweldige droomreis hebben gehad en een onvergetelijke ervaring rijker zijn!!

Francé

Niels en Wieke, ik heb met plezier jullie reis verhalen mogen lezen. Van al wat jullie gezien en hebt mogen beleven Het is een groot avontuur geweest waarvan jullie op alle fronten veel van hebben mogen leren en genieten. Deze geweldige ervaring nemen niemand ooit van jullie af. Ik hoop voor jullie beide dat je snel weer je draai kunt vinden in dit koude kikkerlanden. Geniet van elkaar en van alle mensen om jullie heen. En nu de lekker oom en tante zijn en genieten van Thijmen. Later als hij wat groter is kunnen jullie hem grote verhalen vertellen waar hij zeker van zal genieten.
Groetjes Francé

leny en jan

Lieve Niels en Wieke, prachtige reisverhalen en foto's hebben we mogen zien, en dat allemaal in een half jaar. Kan je je hele leven van genieten! Fijn, dat jullie nog samen door willen en naar een huisje gaan zoeken. Heel veel succes daarmee. En fijn dat jullie alletwee weer je baan hebben, geluksvogels!
En ehhhh.... we hebben jullie ook gemist hoor en fijn jullie weer in goede gezondheid thuis te mogen zien. XXX

Roy

Was mooi om allemaal te lezen!! Nu weer terug in de dagelijkse werkelijkheid helaas voor jullie ;)!

Rianne

Wat fijn dat we een stukje van jullie te gekke wereldreis hebben mogen genieten! Het was zeker de moeite waard! Bedankt hiervoor. Nu alles maar eens laten bezinken zodat jullie op je gemak alles nog eens kunnen beleven.
Fijn dat jullie er weer zijn en we zien graag een keer de foto's in combinatie met jullie verhalen!

Loes & Robin

Lijstjes zijn leuk, maar die van jullie is wel heeeel bijzonder. Dat er nog maar lang flarden van de reis door jullie hoofd mogen blijven schieten en beseffen hoe mooi het is wat jullie samen hebben gedaan. Wij hebben erg genoten van jullie verslagen en foto's. Complimenten!

Joris, Michelle & Fleur

JAAAAAAAAAAA, fijn dat jullie weer terug zijn! We hebben van jullie verhalen genoten en zijn blij dat we de mooie foto's al hebben mogen zien ;-)

Nu afkicken van het maken van foto's en schrijven van verslagen ;-) Dikke kus

Harrie Diny Baeten

Ook wij hebben genoten van de laatste verhalen, Wij hebben jullie nog niet gezien of gesproken maar doen jullie de groeten uit Zuid Frankrijk vanaf Crest .