nielsenwieke.reismee.nl

Ons avontuur gaat bijna beginnen!

Hallo en welkom op onze reislog!

Op 30 oktober gaat ons avontuur beginnen en gaan wij onze droom eindelijk waar maken! We gaan voor een half jaar op wereldreis, waarbij we heel veel verschillende landen, culturen en natuursverschijnselen gaan zien. Om ervoor te zorgen dat we aan het eind van onze reis toch nog een beetje weten wat we allemaal meegemaakt en gezien hebben houden we deze reislog bij.

Naast het feit dat deze blog een fijne manier is voor onszelf om herinneringen te bewaren is het ook dé plaats voor vrienden, familie en kennissen om op de hoogte te blijven van ons avontuur. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar wij ons bevinden en waar we zijn geweest!

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor de mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

We hebben er super veel zin in en zijn de dagen aan het aftellen!

Groetjes,

Niels en Wieke

Rianne

Succes met de voorbereidingen en het lijkt ons erg leuk jullie op deze manier te volgen! X

JosJet

Fantastisch lieve schatten,
veel plezier met de laatste voorbereidingen en natuurlijk gaan wij jullie volgen!
Dit wordt zéker een machtig mooi avontuur. Geniet er maar van!
Liefs xx

Pietje Post

Ik ga jullie missen, maar op deze manier misschien iets minder. Veel succes met de laatste voorbereidingen.

X Pap

Carla

Op deze manier maken wij ook een wereldreis!!!
Grt

Loes & Robin

Wat een avontuur en wat een gave ervaring hebben jullie in het vooruitzicht! Ga er ontzettend van genieten samen. Wij gaan jullie zeker volgen!

Succes met de laatste voorbereidingen!

Liefs,

Loes en Robin

mam

Nog een paar dagen genieten van jullie bij mij en dan kan het grote avontuur beginnen. Leuk om te zien hoe jullie er naar uitzien.
Vanavond nog even lekker eten met de twee familie's bij elkaar. Heb er zin in!

Trudy

Leuk om jullie zo te volgen, ga ik zeker doen en heeeeeeel veel plezier! Een half jaar niet werken, ben jaloers.....

Groetjes

Arie en Joly

Hartstikke leuk dat jullie dit avontuur aangaan, wij wensen jullie heel veel plezier, wel voorzichtig natuurlijk en heel veel genieten, groetjes van Arie en Joly.

Rob v Iersel

Heel veel plezier. Dit zijn ervaringen die je je hele leven gaat koesteren. Ik ga je blog zeker in de gaten houden.

Maak er een mooie reis van.

Gr
Rob

Claudia van den Dries

Gaaf dat jullie dit gaan doen en zeker ook gaaf dat wij jullie zo kunnen volgen en ook een beetje op wereldreis gaan!! Geniet ervan!

Ria Pijnenburg

Geniet van dit avontuur en ik ga jullie volgen.

Mien

Hey Wieke en Niels,
Superleuk om te lezen dat al die korte stukjes die jullie al verteld hadden zo'n prachtig verhaal kan worden. Ieder zijn vak!
Prachtige foto's ook en ik vind het vooral leuk dat jullie er meestal zelf ook op staan. Brengt ons even weer wat dichter bij elkaar.
Het is voor ons heerlijk om te zien dat jullie zo genieten en dat het goed gaat. Op naar Rio nu en maar hopen dat het jullie weer veel leuke dingen mag brengen.
Groetjes Mam xxx

Pien

Hee Niels en Wieke,

Heb even de tijd genomen om jullie verhaal te lezen, want wat hebben jullie al veel meegemaakt, super gaaf! Echt heel leuk om te lezen en super leuke foto's. Verheug me al op het volgende verhaal:) Doen snel weer facetimen!

Xx Pien

Dorien

Weer een leuk verhaal vol mooie belevenissen en anekdotes! Geniet ervan.